Sådan opretter du brugere på DE´s hjemmeside

For at være bruger af hjemmesiden skal man arbejde i en ejendomsmæglervirksomhed, hvor indehaveren er medlem af DE eller være associeret medlem af foreningen.

• Registrerede ejendomsmæglere

Er man registrerede ejendomsmægler er man ved indmeldelse i DE automatisk oprettet som bruger og har modtaget en e-mail med adgangsoplysningerne. Har man glemt sine oplysninger kan man ved hjemmesidens loginfelt trykke på ”Glemt password”. Herefter vil man blive bedt om at indtaste sitbrugernavn (= e-mail adresse). På denne adresse vil man modtage en e-mail med en verifikationskode og et link som skal benyttes for at få nulstillet sit password og lave et nyt efter eget valg.

Er man tvivl om hvilken e-mail adresse man står registreret med, kan man søge efter sig selv under ”Find medlem”. 

• Øvrige der arbejder i en ejendomsmæglervirksomhed (Ansat ikke MDE)

Ansatte der ikke selv er personlig medlem af DE, kan oprettes som brugere på de.dk. Oprettelsen foretages af den ansattes chef - som skal være registreret i DE's medlemssystem som indehaver. Efter login, kan funktionen til at oprette brugere med, ses under ”Mine sider" på fanen "Ansatte ikke MDE".

Tryk på knappen "Opret ny bruger (ikke MDE)" og udfyld felterne.

Funktionen er kun for nye brugere (ikke-MDE) uden eksisterende log-in til de.dk. Har den ansatte (ikke-MDE) allerede et log-in til de.dk, fra en tidligere ansættelse skal man i stedet benyttet funktionen "Tilknyt bruger (ikke-MDE) og flyt kursushistorik". I modsat fald vil brugerens evt. kursushistorik ikke følge med brugeren. Funktionen og hjælp til denne kan ses under "Mine sider" på fanen "Ansatte ikke MDE" hvis man er logget ind med et indehaver login.
 
Oplever du problemer skal du skrive til vores support help@de.dk - medlemsafdelingen har ikke adgang til brugerdatabasen på de.dk og kan ikke besvare spørgsmål, om oprettelse/tilknytning mm af brugere ikke-MDE. 

 

• Associerede medlem af DE

Som associeret medlem har man muligehed for at tilkøbe adgang til hjemmesiden og infosys. Adgangen til hjemmesiden giver mulighed for at komme på kurser til medlemspris. Kontakt venligst DE's medlemsafdeling for yderligere info herom. Har man glemt sine oplysninger kan man ved hjemmesidens log-in felt trykke på ”Glemt password”. Herefter vil man blive bedt om at indtast sin e-mail adresse. 

Support:

Har du problemer med ovenstående eller andet på de.dk, kan du skrive en mail til help@de.dk og vi vil hurtigst muligt vende tilbage til dig.