Jobopslag: Dygtig kommunikatør med interesse for digital markedsføring og sociale medier
Har du erfaring med medlemskommunikation og ved du, hvordan man formidler gode historier og gør dem konkrete og relevante? Og vil du være med til at styrke og positionere den danske ejendomsmæglerbranche? Så er du måske vores nye kollega i Dansk Ejendomsmæglerforening (DE).
Vi søger en kollega til et 9 måneders barselsvikariat, der kan kommunikere og lave digital markedsføring til vores medlemmer, interessenter og samarbejdspartnere.
Din hverdag i DE
Du bliver ansat i kommunikationsteamet med reference til kommunikationsansvarlig Katrine Seier. I teamet indgår også vores chef for public affairs og vores cheføkonom. Vores opgaver spænder bredt men har det fælles formål at levere til DE’s mission og vision om, at medlemmerne skal være omdrejningspunktet i et trygt og velfungerende ejendomsmarked.
Du får særligt ansvaret for vores digitale tilstedeværelse, herunder markedsføring af kurser og andre aktiviteter i forhold til vores medlemmer.
Blandt dine opgaver vil også være:
- Gentænke vores nyhedsbrevskoncept til vores medlemmer, herunder have det løbende ansvar for udsendelserne.
- Monitorering af vores digitale tilstedeværelse.
- Opdatere og vedligeholde hjemmesiden de.dk og udvikle vores intranet.
- Udover ansvaret for vores digitale tilstedeværelse vil der løbende være andre kommunikationsopgaver, herunder: planlægge, skrive og redigere nyhedsartikler, pressemeddelelser, debatindlæg og kronikker.
Lidt om dig:
- Du har en baggrund inden for marketing og kommunikation, mere specifikt inden for medlemskommunikation og digital markedsføring.
- Vi ser gerne, at du har et par års relevant erhvervserfaring.
- Du trives med at arbejde med deadlines og have gang i flere opgaver samtidig.
- Du motiveres af at tage ansvar og er handlingsorienteret. Du får gode ideer, omsætter dem i praksis og følger dine opgaver til dørs.
Det tilbyder vi dig:
- Ansættelse hos de fagligt mest kompetente vedrørende fast ejendom og boligejernes talerør.
- Ugentlig arbejdstid på 37 timer inkl. frokostpause.
- Mulighed for hjemmearbejde en dag om ugen.
- En arbejdsplads i nyindrettede lokaler i Codanhus ved Vesterport med gode kollegaer, stor fællesskabsfølelse og engagement.
- 35 veluddannede kollegaer og medlemmernes foretrukne rådgivere med fokus på høj kvalitet og etik.
- En flad organisation med medlemmerne i fokus og godt samarbejde på tværs.
- Fokus på trivsel, ressourcer og værktøjer til stærk projektledelse.
- Sociale arrangementer: Sommerfest, julefrokost, fredagsbarer mm.
Om Dansk Ejendomsmæglerforening
DE blev stiftet i 1912 og er den førende brancheorganisation for ejendomsmæglere og andre professionelle inden for fast ejendom. Vi arbejder for at skabe gode vilkår for vores ca. 3.300 medlemmer landet over. Vores kerneydelser til medlemmerne er at yde mæglerfaglig og juridisk rådgivning samt tilbyde kurser og efteruddannelsesmuligheder.
Ansøgning
Send dit CV, motiveret ansøgning og evt. referencer til job@de.dk senest den 1. april 2024.
Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kommunikationsansvarlig Katrine Seier på tlf.: 2440 4812. Opstart er 1. juni.
Første samtale forventes afholdt i uge 15, og eventuel anden samtale og case i uge 16.
DE opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.